مراحل سفارش

adminadmin
995 بازدید

مراحل ثبت سفارش در یزد قسطی به صورت زیر است:

۱- ثبت سفارش: (انتخاب محصول، انتخاب فروشگاه، ارسال نام و قیمت محصول)

در این مرحله شما باید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و مشخص کنید که از کدام فروشگاه قصد خرید دارید، سپس نام محصول و قیمت  آن را ارسال نمایید.

۲- اعتبار سنجی:

جهت اعتبار سنجی شما باید حتما دسته چک جدید (صیادی) داشته و شماره صیادی و شماره حساب و شعبه بانک مورد نظر یا تصویر یک برگ چک خود را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت شما را اعتبارسنجی کرده و در صورت تایید اعتبار، با شما تماس خواهند گرفت.

۳- مراجعه حضوری:

در این مرحله شما با همراه داشتن دسته چک و کارت ملی می توانید جهت خرید به دفتر یزد قسطی مراجعه نمایید.

۴- دریافت کالا:

پس از تحویل چک ها می توانید جهت دریافت محصول خود به فروشگاه مراجعه نمایید.

دسته بندی راهنما
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی:

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!
سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت