مراحل ثبت سفارش در یزد قسطی به صورت زیر است:
۱- ثبت سفارش: (انتخاب محصول، انتخاب فروشگاه، ارسال نام و قیمت محصول)
در این مرحله شما باید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و مشخص کنید که از کدام فروشگاه قصد خرید دارید، سپس نام محصول و قیمت آن را ارسال نمایید.
۲- اعتبار سنجی:
جهت اعتبار سنجی شما باید حتما دسته چک جدید (صیادی) داشته و شماره صیادی و شماره حساب و شعبه بانک مورد نظر یا تصویر یک برگ چک خود را برای ما ارسال کنید.
کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت شما را اعتبارسنجی کرده و در صورت تایید اعتبار، با شما تماس خواهند گرفت.
۳- مراجعه حضوری:
در این مرحله شما با همراه داشتن دسته چک و کارت ملی می توانید جهت خرید به دفتر یزد قسطی مراجعه نمایید.
۴- دریافت کالا:
پس از تحویل چک ها می توانید جهت دریافت محصول خود به فروشگاه مراجعه نمایید.