مراحل سفارش

adminنویسنده: admin
بازدید: 1,118 بازدید

مراحل ثبت سفارش در یزد قسطی به صورت زیر است:

۱- ثبت سفارش: (انتخاب محصول، انتخاب فروشگاه، ارسال نام و قیمت محصول)

در این مرحله شما باید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و مشخص کنید که از کدام فروشگاه قصد خرید دارید، سپس نام محصول و قیمت  آن را ارسال نمایید.

۲- اعتبار سنجی:

جهت اعتبار سنجی شما باید حتما دسته چک جدید (صیادی) داشته و شماره صیادی و شماره حساب و شعبه بانک مورد نظر یا تصویر یک برگ چک خود را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان ما حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت شما را اعتبارسنجی کرده و در صورت تایید اعتبار، با شما تماس خواهند گرفت.

۳- مراجعه حضوری:

در این مرحله شما با همراه داشتن دسته چک و کارت ملی می توانید جهت خرید به دفتر یزد قسطی مراجعه نمایید.

۴- دریافت کالا:

پس از تحویل چک ها می توانید جهت دریافت محصول خود به فروشگاه مراجعه نمایید.

دسته بندی راهنما
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت